luni, februarie 23, 2009

Finally...o leapşă!

De când îmi doream aşa ceva 8->
Iată de unde o preiau: cora

SUNT o persoană răutăcioasă şi cu multe toane
AŞ VREA să fiu mai vorbăreaţă
PĂSTREZ toate felicitările pe care le primesc
MI-AŞ FI DORIT un frate mai mare
NU ÎMI PLACE minciuna
MĂ TEM de eşec, de câini, de oamenii care-mi vor răul
AUD mai degrabă ce nu-mi place decât ce-mi place
ÎMI PARE RĂU când realizez că am fost rea cu cineva
ÎMI PLAC meniurile kfc şi îngeraşii
NU SUNT pasionată de călătorii
DANSEZ mai mult când sunt singură
NICIODATĂ n-aş bârfi pe cineva pe nedrept ;))
RAR mă trezesc bine-dispusă
PLÂNG des şi nu în văzul lumii
NU SUNT ÎNTOTDEAUNA atentă la detalii
NU ÎMI PLACE DE MINE când nu găsesc motivaţii pentru a face lucrurile importante
SUNT CONFUZĂ când nu ştiu să caut soluţii la probleme
AM NEVOIE de prieteni şi de dragoste.


Leapşa merge mai departe la catalinz şi la orice om căruia îi place tipul ăsta de joculeţ.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu