joi, martie 05, 2009

Crize, nervi, persoane anxioase

Azi scriu fara diacritice, pentru ca ma grabesc si nu am chef sa incurc sh cu tz.

Azi am multe de spus, dar pentru ca asa e mereu la inceput, nu imi fac prea mari sperante ca o sa iasa exact cum vreau eu.
Azi trebuie sa ma plang de o zi de ieri urata. Nu pentru mine, pentru lumea pe langa care am trecut pe strada, pentru lumea care cobora din troleu, din metrou, pentru lumea care vinde la magazinul din colt. Lume care nu avea pofta sa traiasca si incerca sa induca aceeasi stare celorlalti.
In autobuz, doua dragute s-au luat de mine, pentru ca i-am facut uneia din ele observatie ca sta prea aplecata peste mine si scaunul meu. Cand coboram din troleu, o alta fiinta dulce a inceput sa injure pentru ca era ea tampita si nu stia ca nu se coboara pe unde urca lumea. In metrou, o baba cu scumpul ei bubico a inceput sa urle ca i se calca pe picioare creatura. E si normal sa se intample asta pe la victoriei in jurul orei 7 seara. La magazinul cu de toate de la bloc un sarman om familist cerea 4 paini si nu auzise pretul corect. Vanzatoarea strofocata credea ca vrea s-o pacaleasca cu 30 de bani.
Astazi insa am avut norocul ca, timp de doua ore, sa ma relaxez mirosind aroma perfecta de parfum barbatesc. Minune, nu altceva!
Revin cu noutati cand o sa mai tipe cineva la mine sau cand o sa intalnesc persoane crizate/insuficient dezvoltate mental/lipsite de maniere/etc.

2 comentarii:

  1. Mmm nu am știut că îți place chiar așa de mult parfumul meu, presimt că nu o să-l schimb prea curând:p.
    1 day 3 hours 37 minutes
    Cine știe cunoaște

    RăspundețiȘtergere
  2. Dacă te lași influențată de toată lumea nebună pe care o întâlnești pe strada nu e bine să știi. Îi vezi, îi auzi, te enervezi pe ei, dacă te amuzi e cu atât mai bine, și după ce treci pe lângă ei nu mai există. În general e bine să îți creezi o lume a ta în care totul e ok și doar să menții legătura cu ceilalți care chiar au un rol în viața ta.
    1 day 3 hours 18 minutes
    Ce vrei, nu mai am răbdare:P

    RăspundețiȘtergere