marți, februarie 17, 2009

Bucureşti, bine te-am regăsit!

M-am reinstalat. Azi nu mai am nimic, deşi ieri m-am simţit de parcă n-aveam chef să văd pe nimeni. Azi nu mai e la fel. Mi-e foame acum, dar n-am putut să renunţ la blog în favoarea micului-dejun. Aşa că am de împărtăşit câteva lucruri. Toate de ieri.

1. Ninsoarea aia care parcă nu se mai oprea a fost un lucru tare enervant. Recunosc că nu iau în serios rubricile meteo, ba chiar nici nu prea le urmăresc. Aşa că mi-am adus de acasă nişte lucruşoare uşoare, aşa ca de primăvară, cât mai subţiri, ca să nu-mi fie cald săptămâna asta. Şi iată cum am dat-o în bară din prima zi. Mă pregătesc pentru vineri când voi ajunge acasă şi mama o să-mi ţină o morală zdravănă pentru asta. Până una alta, azi a ieşit soarele, dar e cam cu dinţi.
2. Ca tot omul, mi s-a făcut foame ieri. Şi pentru că am o albinuţa lângă mine, fugi într-acolo. Surpriză însă...Închis pentru reamenajare. Albinuţa se transformă în Profi zilele astea. De ce acum? De ce când mi-e foame şi frig? (asta sună ca mesajele alea de pe cartoanele neajutoraţilor din metrou :-S) Numai pentru că au ei marea plăcere să transforme albinuţa în profi, adică numai să schimbe plăcuţa aia cu numele de la intrare, eu trebuie să merg o staţie pe jos până la un alt profi, fostă albinuţa şi el.
3. Bucureşti, tot nesuferit eşti! Chiar şi după atâta timp cât am lipsit şi puteai să-ţi revii. Tot miroşi a gaz de eşapament, tot mocirlos eşti, tot plin de piţipoance, tot scump (da da, la bani mă refer, adică la preţuri). Mă mulţumesc să rămân aici, pe patul ăsta, cu laptopul în braţe şi să mă uit pe geam, de la etajul trei, la reclama asta de pe blocul de vizavi, neschimbată de la crăciun. Metro: Scoate profesionistul din tine... Decât să ies şi să mă împiedic de tine, Bucureştiule. În cazuri extreme va trebui să ies (pentru următoarea plimbare până la profi sau pt Relaţii Publice sau Teoria Organizaţiilor (nici nu ştiu ce am azi)).
4. Mă enervez când mă gândesc că am scris numai prostii :)) Dar cine să le mai schimbe, că mi s-a făcut foame de-adevăratelea. Uraţi-mi poftă bună.

Un comentariu:

  1. Buon apetit ma belle. Și un sfat de la Cătălin, ca să nu mai vezi toate lucrurile urâte din București gândește-te la ceea ce-ți place aici si adu-ți aminte cât mai des:)

    RăspundețiȘtergere