sâmbătă, februarie 07, 2009

Ce aproape sunt de ele...

Cum de cine? De steeeleeeeee!! Aa, ba nu, îmi pare rău, m-a luat valul. Eu vorbeam aici de examene şi de faptul că mâine închei 2 sesiuni. Primele mele 2 sesiuni. E aiurea. E aiurea pentru că am făcut rost de multe obiceiuri proaste în ultimele 3 săptămâni. Adorm nu mai devreme de ora 2, beau prea mult pepsi, (re)recurg şi la cafea, deşi mă lăsasem, mănânc puţin şi sunt o tocilară. Prost. Mâine probabil că mă voi trezi morocănoasă, aşa cum mă trezesc de o lună, iar când voi ajunge acasă după examen va fi mai rău decât în prima zi de sesiune. Ce mare lucru, examene? Parcă nu trăiesc chiar şi după nenorocirea aia de icrm, sau după dreptul roman, la care am luat 6(deci, mai mult ca 5). Până la urmă, nu s-a schimbat nimic nici în viaţa mea, nici în a oricăruia dintre noi, sunt toate la fel. Singurul lucru pe care îl tot găsesc că se ţine scai de mine este o picătură de oboseală. Atât. Plus toate cele de mai sus, năravuri. Şi poimâine mă voi trezi tot prost dispusă, deşi voi fi scăpat de examene, dar aşa mi-e felul. Cui nu-i place, să nu mă bage în seamă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu