luni, februarie 09, 2009

Game over

Fiţi atenţi aici: m-am trezit ieri dimineaţă răzvrătită, rătutită, MOROCĂNOASĂ evident, mai eram şi agitată, ce să mai, simţeam cum o s-o dau în bară prin simplul fapt că ieri a fost ieri şi eu, personaj al zilei de ieri, eram atât de prost dispusă. Pe la 10a.m. plec la facultate. Învăţasem atât de mult şi nu-mi rămăsese absolut nimic în cap. S-o dau naibii pe turbata aia de profă de constituţional, că la lecţiile de sinteză a venit ca nebuna şi ne-a citit din cărţi şi pe urmă a avut proasta inspiraţie să ne ceară să-i reproducem tot la examen. Partea proastă e că şi semestrul viitor fac drept constituţional. Şi n-ar fi chiar aşa de aiurea materia dacă n-ar exista d-ra Disperată. Că de, ea îşi permite să facă pe deşteapta, doar a făcut politehnica şi academia de poliţie, plus că ea a mai fost şcolită şi prin Franţa. Vine nebuna cu telefonul ei la examen să verifice dacă are cineva bluetoothul activat. "Că dacă nu închideţi telefoaneleee, o să schimbăm modul de notare, vă dau grilă, fiţi atenţi că vă dau grilă din toată materia!!" Zis şi făcut, dar grilă la ea însemna să ne spună punctajul pentru alea 4 subiecte pe care ni le-a dat la examen. Respectiv, să ne comunice că "voi corecta după următoarea grilă: ultimul subiect va avea 3 puncte, celelalte 3 vor avea câte 2". Păi bine femeie, eu credeam că grilă înseamnă din alea cu variante de răspuns. În fine.
Scap de ăsta, zic în gândul meu: Na că asta a fost. Şi n-a ieşit chiar rău.
La poartă mă aştepta el. Ne-am urcat în maşină, am plecat spre casă, bineînţeles că eu tot prost dispusă, nici poftă n-aveam să vorbesc cu el. Şi îmi părea rău în sinea mea, dar n-aveam ce să fac. Că mie până nu îmi trece, n-ai ce să-mi faci. Până la urmă a fost bine. Am ajuns acasă şi m-am aruncat în pat, de unde nu m-am mai ridicat până seara la 7, când am ieşit amândoi să luăm o gură de aer. Că şi el a scăpat sâmbătă de sesiune. Suntem doi fericiţi, ce să mai.
Acum mă plâng pentru săptămâna asta, nici planuri nu ştiu să-mi fac. Am câteva cărţi pe care aş putea să le citesc, plănuiesc o ieşire cu sormea mâine, mai plănuiesc ceva frumos de valentines, dar atât. Iar săptămâna n-are decât 3 zile. Plus că ai mei nu mă mai lasă aşa mult la calculator, că vaaai, am stat atât cu ochii în monitor în ultima vreme că am început să mi-i stric. Adevărul e că mi s-a luat. Mă duc să-mi fac ordine în gânduri. BRB

2 comentarii:

  1. Lasă că aşa ai zis şi la ICRM draga mea şi ai văzut ce notă frumuşică ai luat, eu vorbesc serios când îţi spun să ai mai multă încredere în tine. Când ţi se pare că urmează o perioadă mai puţin plăcută e bine mereu să găseşti ceva frumos în ea, chiar şi o zi de 14 spre exemplu, de fapt 15:-".

    RăspundețiȘtergere
  2. profii astia cu examenele lor :|
    dar e bine ca pleci la facultate la 10.
    pe semestru 1 doar de la 8 aveam cursuri. Si faci O ORA pana in Tei :|

    RăspundețiȘtergere