miercuri, aprilie 22, 2009

Love Can Begin Here



Şi-acum ne iubim tot ca-n prima zi :D


Iar apropo de stickere, eu am ajuns să le iubesc. Când am rămas fără nici unul după prima rundă de lipit mi-era teamă că n-o să mai fac rost şi îmi părea rău că n-am oprit nici unul ca amintire. Dar Mr. BiG s-a întâlnit din nou cu mine şi mi-a dat a doua rundă de stickere. Deşi e trecut cu mult peste Anul Nou, voi face totuşi o urare campaniei LCBH: îi doresc să ajungă să fie cunoscută la scară europeană. Pentru că a apărut pentru NOI. Let there be LOVE! :)

2 comentarii:

  1. Mie îmi place nu atât de mult camapania pe cât îmi place spiritul tău pentru ea, de la început ai fost super entuziasmată și chiar sunt fericit fiindcă tu mă faci să fiu așa, prin felul tău de a fi și prin tot ceea ce te face pe tine să zâmbești.
    Let there be LOvE between the two of us forever :)
    Je t'aime ma belle

    RăspundețiȘtergere
  2. Frate spune-mi si mie te rog de unte pot cumpara stikere :) lasa-mi un msg la adresa de mess gunit_shuttle... ms mult

    RăspundețiȘtergere