sâmbătă, aprilie 11, 2009

Aleator aleator


Te invit la un nescafe. Mi-e poftă de mor. Ai acolo meniul, alege-ţi pe care vrei. Fac eu cinste. Eu o să-mi iau un nescafe espresso. Aşa. Stai jos. Chelner, adu-ne 2 nescafe espresso. Pentru mine şi pentru această persoană dragă mie. Să pui mult zahăr, mult mult. Mie să nu-mi pui lapte. Chiar dacă o să mă ia ameţeala mai încolo. Să mai pui şi-o picătură de dorinţă. Nu pentru ea, pentru mine. Aşa. Să pui acolo mult.


Ia invită-mă şi tu acuma. Nu refuz. Ştii că-mi place. De data asta să-mi ceri cappuccino. Şi tot cu zahăr. Să stau jos că nu mai pot. Hai să-ţi mai povestesc câte ceva. Am fost în rai. Da da, în rai, ce te uiţi aşa? Eee, nu e chiar cum te gândeşti tu că e, e cam aglomeraţie, da merge. E trafic, nu glumă. Mă mir, că eu am fost joi seară. Trebuia să fie mai liber. Când m-am întors am luat-o pe jos, am zis că face mai bine la picioare, la tălpi, că mă cam dureau. Am tras un pui de somn acasă şi am plecat spre universitate, unde am găsit staţia asta transformată într-un locuşor care-ţi face cu ochiul când vezi ceaşca aia de cafea. Numai că e murdară canapeaua aia roşie. Nu prea-ţi vine să te aşezi. Nu cred că au profit prea mare. Lumea se înghesuie totuşi să prindă un loc în "cafenea".

Aaa, şi m-am dat şi-n leagăn, în leagănul meu preferat. Uite..


M-aş da în leagăn şi ziua şi noaptea, zău de nu. Nu-mi place să mă dau pe spate, mă ia ameţeala. Dar îmi place să mă dau tareeee, până mi se face un gol în stomac. După aia mă las aşa în voia leagănului, să facă el ce vrea cu mine. Şi când se plictiseşte nu-mi spune, dar eu simt. E subtil rău. Şi mă dau jos. Şi vin şi-a doua zi, că-mi place tare mult.


Sînt într-o stare drăguţă foc. Toată ziua visez numai iubire, iubire, iubire. Ca melodia aia de la din dragoste. love, love, love.
E de la astea...


Şi sînt predispusă la vorbărie. Mai mult ca niciodată. Chiar dacă lucrul ăsta mă oboseşte acum, am poftă să vorbeeesc, să vorbeeesc, să vorbe(...)

Un comentariu:

  1. Mmm mi-a plăcut mult la nescafe-ul trecut. Ce zici, mergem la un cappuccino azi?
    Ce frumoasă e iubirea după împăcare, chiar mai frumoasă ca înainte:). Vorbim mai târziu, te conving eu să mergem.

    RăspundețiȘtergere