luni, aprilie 06, 2009

Iubirile mele, pasiunea mea, hobby-ul meu, aer pentru o viaţă fericită (a mea)



Sînt 43. Dacă nu mă crezi, numără-i.
Îngeraşii sînt cele mai frumoase suveniruri/obiecte de artă/decoraţiuni pe care le am. Îi strâng cam din 2005 şi toţi ai mei ştiu cât îmi plac ca să nu mai fie nevoie să le zic ce mi-ar plăcea să primesc la vreo zi mai mare, din aia în care se fac cadouri. Pe cei mai mulţi dintre ei i-am primit de 1 şi 8 martie, primul mi-a fost făcut cadou de către sora mea, iar cel mai frumos pe care îl am este argintiu, seamănă mai mult cu o fetiţă decât cu un băiat şi l-am primit de Crăciun de la o fostă colegă din liceu.



Şi acum, partea dedicată soră-mii. În august face 18 ani şi (chiar dacă un pic din timp) a primit primul ei cadou. Iată-l:



Acuma na..am fost întrebată dacă nu mă oftic. Nu, nu-mi pare rău. Pentru că spark-ul meu e cea mai super maşină. Dacă ar exista diplome pentru Cea mai iubită maşină, i-aş oferi nu una, sute.
Îi doresc surorii mele s-o stăpânească sănătoasă şi s-o conducă cu plăcere (aa, şi să nu facă exces de punctele de penalizare - nici n-are cum, doar mă are model :-")!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu