sâmbătă, mai 30, 2009

Fugi si lasa-ma sa alerg si eu dupa tine

Hai sa ne combinam aiurea. Hai sa fugim departe sa nu ne stie nimeni, sa vina toti dupa noi si sa ne strige din toate puterile ca sintem nebuni. Sa ne intoarcem si sa le zambim prost, sa ne luam in brate si sa le aruncam in fata bucati de haine rupte de pe noi. Hai sa nu spui nimic, ca vreau sa ascult tacere si tu faci zgomot chiar si prin respiratie. Taci si lasa-ma sa rad de tine, de mine si iar de tine. Adu-mi soare si ploaie si fa-ma sa alerg fara sa obosesc. Ia-ma departe imbracata sumar si da-mi sa beau din mare. Uita-ma intre nori, nu-mi cere sa rad si canta-mi ceva de dragoste, sa pot sa plutesc cu ochii inchisi. Alearga-ma tu si lasa lumea in urma sa se faca mica si sa n-o aud decat cand plange si ma cheama inapoi. Potoleste-ma tragandu-ma de maini si nu ma mai lasa sa colorez singura franturi din viata mea. Da-mi tu creioane cerate. Sa fie cu varful rupt sa colorez transparent si sa se vada frumos. Iubeste-ma cu lumea la un loc cum ma iubeai ieri.

Un comentariu: