vineri, octombrie 30, 2009

Leapsa

*Nu mai stiu unde am gasit-o.*


Ziua cea mai frumoasa: cand am primit prima papusa pe care am fost in stare sa o constientizez ca atare.

Cel mai mare obstacol: varsta

Cea mai mare greseala: inca nu am facut-o :))

Radacina tuturor relelor: mintea umana

Distractia cea mai placuta: tu

Cea mai mare infrangere: m-am nascut prea tarziu

Cei mai buni profesori: tu in fiecare ipostaza de pe urma careia poti sa inveti ceva

Prima necesitate: sa ma simt acceptata

Ceea ce ma face cea mai fericita: succesul

Cel mai mare mister: viata

Persoana cea mai periculoasa: eu rea

Cel mai rau sentiment: neincrederea

Cel mai bun cadou: sinceritatea

Calea cea mai rapida: adevarul

Sentimentul cel mai placut: siguranta

Cel mai bun remediu: recalcularea situatiilor

Forta cea mai puternica: de atractie :))

Persoanele cele mai necesare: cele care investesc timp si sentimente pentru mine

Lucrul cel mai placut dintre toate: sa fii acasa.


Dam mai departe la: Bogdan , Catalin , Maximum , Metin , Liviu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu