joi, august 13, 2009

Ce-ar fi...
-sa ma urc chiar acum in masina si sa plec undeva departe departe sa nu ma stie nici vantul nici pamantul?
-sa imi cumpar toate felurile de ciocolata care exista in magazine?
-sa ma cert cu toata lumea intr-o zi si sa nu am cu cine sa vorbesc?
-sa ajung pana la capatul lumii intr-o secunda?
-sa gasesc o insula in magazie si pe insula o comoara ascunsa?
-sa imi iau toti cei 5 catelusi si sa dorm cu ei in pat?
-sa stiu sa fac de mancare si sa le dau cersetorilor din mancarea facuta cu mainile mele?
-sa incep sa cant noaptea pe strazi si sa iasa vecinii sa ma aplaude?
-sa vreau sa ajung intr-un loc si sa nimeresc in India?
-sa visez ca am o casa mare cu balcon rosu si a doua zi sa ma trezesc intr-un pat in balconul rosu?
-sa stiu sa rad mai des si mai frumos?
-sa te gasesc in fiecare dimineata langa patul meu mirosindu-mi pielea calda de somn?
-sa pot sa ma schimb acolo unde trebuie?
-sa nu-mi mai pun intrebari?

Sau ce-ar fi sa-mi pun cat mai multe intrebari si sa le iau ca pe dorinte? :))

N.B. Acest post este o aiureala obtinuta fara efort in ceas de noapte. Prin urmare, va sfatuim sa o luati ca atare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu